Ketam

Biar Ketam Jalannya Senget Asal Fikirnya, Akalnya, Tuturnya Lurus

Saturday, April 06, 2013

'Ustaz Kaunseling PKR' Masih Ada Hati Jadi Calon Lepas Kena Reject Di Sabak Bernam




Ahli Majlis Pimpinan PKR Pusat, Dr Badrulamin Bahron yang pernah dipalitkan dengan tuduhan khalwat membayangkan bahawa beliau akan diletakkan sebagai calon di Sabah.

Dr Badrulamin walau bagaimanapun berkata belum ada keputusan rasmi dari kepimpinan tertinggi parti mengenai perkara itu.

"Mungkin di Sabah, belum diputuskan lagi. Sebab sekarang ni ramai calon, dan saya pun hanya menyerahkan kepada pucuk pimpinan, jika diperlukan saya bertanding, jika tidak saya tetap bekerja untuk kemenangan parti," kata beliau kepada Antarapos.
Ini orangnya yang masih berani simpan cita-cita nak jadi calon? Ustaz kaunseling bini orang pukul 3 pagi? Come on brother..Sudah-sudahlah tu..Tak payah nak panjangkan lagi list pemimpin parti kamu yang morally corrupted brother..

Lagipun, manusia yang tak reti hormat orang lain, profesion orang lain, tak layak untuk diangkat sebagai seorang pemimpin..Inilah orangnya yang tak sedar diri disrespect other people but in the same time begging to be respected..Shame on you bro!

Tengok sahaja gambar tu betapa hinanya anggota polis di mata 'Ustaz' ni..Contoh keperibadian yang mulia ditonjolkan yang wajar diikuti oleh setiap anak muda..Untuk itu, sebagai langkah kanan maka Ketam pon teruja nak mencontohi sikap beliau ini..Makanya, 'Hoi anjing! Pegi jaga bini ko tu! Jangan sampai dia pi kaunseling dengan orang lain pulak!'

Adios!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...