Ketam

Biar Ketam Jalannya Senget Asal Fikirnya, Akalnya, Tuturnya Lurus

Monday, September 30, 2013

Powerbank Anda Original Ke Tiruan? Ketahui Cara Mudah Mengenalpasti Powerbank Tiruan



'Powerbank' ataupun 'portable charger' sebagai salah satu keperluan generasi masa kini pernah Ketam ulas sedikit masa lalu menerusi artikel Info Mengenai Power Bank Yang Perlu Anda Tahu!

Di dalam artikel tersebut Ketam turut menyenaraikan beberapa jenis powerbank yang terdapat di dalam pasaran negara kita. Jika hendak disenaraikan semua jenis powerbank yang ada, rasanya juling jugak mata Ketam mengadap skrin laptop nanti..kekeke..

Sebagai pengguna, pastinya kita akan keliru untuk memilih model yang mana untuk dijadikan pelengkap telefon pintar kesayangan. Ini kerana kita di Malaysia ini dibekalkan dengan maklumat yang agak limited mengenai device ini. Carian di internet belum tentu dapat membantu kita di dalam membuat keputusan untuk memilih model powerbank yang mana satu.

Selain itu, lambakan powerbank tiruan di dalam pasaran pada masa yang sama menimbulkan keraguan dan rasa was-was kita untuk membelinya.

Di sini Ketam ingin kongsikan pautan yang mungkin boleh dijadikan panduan buat mereka yang berniat untuk membeli powerbank sendiri di dalam anda menilai atau membuat pilihan. 


Adios!!!


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...