Ketam

Biar Ketam Jalannya Senget Asal Fikirnya, Akalnya, Tuturnya Lurus

Thursday, March 21, 2013

Siapa Pemimpin Kanan PAS Sudah Tonton ‘Video Aksi’ Anwar?




Uish..Da pukul 4..Da pukul 4..Waktu di mana tempoh 48 jam yang diberikan oleh Papagomo terhadap Datuk Seri Anwar Ibrahim untuk tarik balik saman RM100 juta kalau tak nak jika video ‘songsang’ sedang 'menoron' yang dikatakan 'berciri-cirikan' ketua pembangkang itu didedahkan.

Sempat lah jugak tadi Ketam usha blog Papagomo tengok-tengok posting pasal video tu..teruja jugak nak tahu serba-sikit cerita dapat makan 'anak dara' tu..Untunglah ehem ehem dapat 'anak dara sunti'..kekeke

Hasil daripada aktiviti 'stalking' Ketam kat blog Papagomo, ada beberapa perkara yang Ketam agak tertarik..First, Gomo claim yang video kat tangan dia tu mempunyai audio yang jelas..Second, video tu terbahagi kepada dua bahagian..

Jap, time Ketam baca part audio yang jelas tu Ketam terfikir apa lagi yang puak-puak taksuban nak hujah untuk tangkis 'fitnah' terbaru ni..huhu..Sebelum ni hujah yang dikemuka 'sangat berasas' sekali iaitu 'apsal gambar takda warna?'..Takda pengorek kot nak asah warna, kata Ketam..kekeke..

“Untuk makluman semua video yang berada ditangan Papa Gomo cukup jelas dan turut mempunyai AUDIO yang jelas percakapan Anwar Ibrahim dan mangsa liwat. Ianya juga terbahagi kepada dua video iaitu.

1) Rakaman sebelum remaja tersebut diliwat yang mana seperti paparan gambar diatas.
2) Rakaman sulit didalam bilik hotel yang memaparkan adengan SEKS antara Anwar Ibrahim dan mahasiswa dari Sabah.” (Dipetik dari artikel tersebut)

Apa yang lagi menarik adalah Gomo turut mendedahkan bahawa seorang pemimpin kanan PAS turut sudah menonton satu daripada dua bahagian cideo tersebut..hmm..Ketam tertanya-tanya siapakah insan bertuah tersebut yang da terpilih untuk menonton 'aksi menebuk' si 'ANUgerah tuhan'..kekeke..

Apapun Gomo, bukan lu je dukacita bro kalau Anwar tarik balik saman..berjuta rakyat Malaysia akan kecewa bro sebab tak dapat tengok filem 'lawan pedang' tu..huhu...

Sudah Ketam!! Momentum momentum!!Kerja kerja!! Kekeke...





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...