Ketam

Biar Ketam Jalannya Senget Asal Fikirnya, Akalnya, Tuturnya Lurus

Saturday, February 09, 2013

Gong Xi Fa Cai!!Proud to be Malaysian!





Selamat menyambut Tahun Baru Cina Ketam ucapkan kepada semua rakan-rakan yang menyambutnya..Semoga ketibaan Tahun Ular ini akan membawa tuah dan keberkatan kepada kalian sekaligus membawa kepada kelangsungan keharmonian negara tercinta ini..


Dan insyaallah petang ini Ketam akan berkelapangan ‘men’stalking Perdana Menteri kita yang dikasihi, Datuk Seri Najib Tun Razak pada majlis jamuan teh bersama warga-warga tua, orang kelainan upaya (OKU) dan anak-anak yatim di balairaya Sungai Chua..

Inilah uniknya negara kita ini di mana setiap warganya akan turut sama-sama menyambut ketibaan perayaan kaum dan agama-agama lain. Keunikan ini nyata mahal dan tidak ada di mana-mana bahagian di dunia ini. Sungguh bangganya Ketam menjadi anak Malaysia..

Inilah manifestasi kejayaan dasar 1Malaysia yang dibawa Datuk Seri Najib yang bertunjangkan kepada kelangsungan keharmonian di kalangan kaum yang telah disemai oleh golongan-golongan terdahulu. Syabas!!Gong Xi Fa Cai!!Malaysia boleh!!We are proud to be Malaysian!!

Sebagai penutup, silalah layan lagu 'Proud To Be Malaysian' oleh band The Official ni..huhu







No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...